petak, 5. veljače 2016.

Apsurdi popularnih cura | Po čemu su popularne cure popularne? | Collab post sa Marijanom

                                                              Zdravo svima!

Da li ste me poželjeli? Nemogu povjerovati da me na blogu nije bilo tri dana,što je za mene prava vječnost!Za to vrijeme,zahvaljujući vama broj pregleda se dnevno kretao od 150-170,što je za mene dobitak na lutriji.Šta bih ja bez vas?Ovo nam je treći collab post po redu ove sedmice i posebno sam se potrudila oko ove teme,i nadam se da će se priloženi trud isplatiti vašim divnim komentarima:)Današnji collab post radim sa Marijanom sa bloga In my heart,čiji post obavezno pročitajte OVDJE.Pa krenimo:)




Da li ste ikada pomislili za neku popularnu osobu iz vašeg razred:"Jao blago se njoj.Sve se vrti oko nje" ili "Pogledaj kako je popularna,kako to uspijeva?"


Kada  danas govorimo o današnjoj  popularnosti ,nažalost,to ne znači biti omiljen po pozitivnim osobinama I nečemu dobrome,već upravo    suprotno.To je žalosno.U mojoj školi  popularne su one cure koje mijenjaju dečke "kao čarape ", objavljuju na društvenim mrežama  nepristojne I sramotne slike,spletkare I uglavnom poznate su samo one koje su pale na samo dno.Njima nije bitno šta one postaju,već da li će doći do 200 lajkova na facebook-u,I da li će biti najzapaženije osobe u okolini,pa morale činiti najveće gadosti,moraju biti cool I popularne po standardima današnjeg društva.



Kakva god bili osoba,prilagođavanjem današnjim "popularnim"  curama će vas dovesti do prizemnosti I vaš će život biti samo dno.A najžalosnije je to što te "furačice" od same sebe prave nakaze,koje su u očima današnjeg društva "cool",Nažalost,kakvi god bili ,prilagođavanje osobama koji su u našoj okolini strava,a gledano sa strane obični uličari ,će nas dovesti preko tih  mjera.Zato ponekad se treba I vise distancirati od takvih osoba,jer one su samo za sažaljevanje.A najgore jeste to što danas,barem u mojem gradu,su lijepe I krasne one cure,čiji izgled vise sliči klaunu,ali to je modern I aktuelno kod popularnih cura,pa I one moraju biti to...


 
Strašila sa 3 kilograma pudera.Izrastak im je "do ušiju",a kosa izblanšana .Moraju imati par tena sa punom petom ,mačicu na kojoj reklamiraju neku poznatu marku I neki mali komad odjeće sa kojim još vise ističu tijelo.Život im se vrti oko broja lajkova I  momaka.
Nikada si to nemojte dopustiti.Nažalost danas se tako postaje popularan I što dalje od takvih osoba je bolje.Ja sam zaista ogorčena tim činjenicama,da je to u našoj sredini postalo normalno.Budite ono što jeste,I nikada nemojte težiti da se dopadnete nekome koje  ispod vas.Nije bitno hoće li vas vaše društvo razumjeti I šta će misliti o vama,već nađite prijatelje sa kojima će te se osjećati prirodno a ne pričati o dobrom puderu I maskari I o ljubavi.Sve ima svoje vrijeme.

Nadam se da vam se dopao post?Komentarišite!Da li u vašem okruženju ima takvih osoba?Da li vam se dopao post.Nadam se da ga nisam previše skratila,zbog nedostatka vremena.Šta mislite?




















 

Nema komentara: