četvrtak, 11. veljače 2016.

I don't understand todays people around me... | Is it problem in me or them?

                                                                  Zdravo svima!


Šta ima društvo?Zadnji post sam objavila u ponedeljak I mogu si reći da sam dosta uznapredovala sa odvikavanjem.Samo da razjasnim da to  ne znači da ću ja zanemariti blog,već osloboditi vremena za stvarni život,ali na blogu će mi biti uvijek barem 2-3 posta sedmično .Vjerojatno ste primijetili da na blogu više objavljujem društvene,životne postove,ali ne mogu biti nešto što nisam.Nije da mi ne idu beauty,fashion postovi,već ne mogu učestvovati u tome,kada za to postoji jako malo interesovanja.Pa tako ni danas nam nije drugačije.Iako postoji mala nesigurnost vezana uz ovaj post ,nadam se da će uspjeti I da će vam se dopasti..Pa počnimo:
               
             
U posljednje vrijeme često se zapitam šta je sa ljudima I ne mogu se zamisliti u njihovoj koži.Današnje društvo,naši drugari ,sve to ,kako vrijeme prolazi,sve postaje "izopačenije" I neprirodno za njihov uzrast. Zaista,šta je sa ovim svijetom...Prvo pođem od svojih krugova,koji se tiču mojeg društva.Sve gledam onu djecu I čudim se,a nažalost svi oni su dio jedne cjelini,i imaju isto mišljenje ili ne žele biti drugačiji od drugih ,kako bih im se prilagodili I kako bi se stapali sa drugima.Ne mogu razumijeti to populističko razmišljanje.Svi se prilagođavaju jedni drugima.Nitko nikada ne kaže neko drugačije mišljenje.Svi oponašaju druge.



Zaista današnje društvo je žalosno.Prvo pogledam one svoje kao reci "drugarice".Ja nikada ne bih mogla biti u njihovoj koži.Dan im počinje sa dvosatnim nanošenjem pudera,i završava dvosatnim skidanjem.Sve im se vrti oko toga da li će imati 100 lajkova na facebook-u,i da li će se imati momka.Meni  to nije život.Za par godina ,kada im djetinjstvo prođe žaliti će za čime im je prošlo.Biti će im kasno kada shvate dokle  su došle..Nemaju nikakvih planova u životu osim što će se ofarbati,kupiti neki šorc koji je vise teksak kupaći kostim,kako ne bih prolazile ne zapaženo.To je prizemno ,ali zato su one u našoj školi lijepe,cool drugarice.I znate što je najžalije.U svemu tome,ja ,koja to osuđujem sam ,sam "izrod",a ne one.

U mom razredu je postalo potpuno normalno kada svi puše nargilu ,ili kako se kaže "šišu".To je potpuno Ok,pušiti duhan uz neku aromu,ali zato imati sve petice I biti primjeran učenik znači biti luzer.Tada si obični štreber,ali zato kada se neka  cura od 12 godina uslika  polugola na facebooku ,preko noći postane najveća faca škole.


Nažalost sve su ovo stvarne činjenice,koje djeluju stašno i žalosno,a još gore je to što je još žalosnije kada promatrate uživo.Nikada se ne treba podvrgnuti utjecaju takvih osoba,i nikada se nemojte prilagođavati takvim osobama, i poželjeti biti u  njihovom društvu,jer to upravo trebalo bi biti obrnuto.Oni bi se vam trebali prilagođavati.Nadam se da vam se post dopada.Šta mislite o ovom postu?Kakvi su vaši pogledi na ovakvo stanje u društvo?Što se treba promijeniti?

Nema komentara: