nedjelja, 21. veljače 2016.

TAG za svaku blogerku

                                                                      Zdravo svima!

Evo I mene!Nemam običaj u zadnje vrijeme pisati postove svaki dan,ali pošto je nedjelja,željela sam iskoristiti još ovaj slobodan dan,pošto mi tokom radne sedmice škola neće dati mira.Ljudi ,vi ste zakon!Imamo 102 člana na blogu!Za 4 mjeseca smo skupili 100+ članova,I zahvaljujem vam od srca.Kao što sam rekla kada skupimo 120 članova,organizirati ću giveaway,na kojem pokloni sigurno neće biti mizerni...Prije 10-tak dana me je Tijana  nominovala za TAG,i zahvaljujem joj na tome sa malim zakašnjenjem.Pa počnimo:

 
  Šta znači ime tvoga bloga?
 
 
Amelia je inače grčko ime.Postoji vrsta cvijeća po imenu Amelia,pa je to I bio razlog zašto mi se blog zove Amelia.Vidite I sami  da na mojoj pozadini na blogu preovladavaju crveni cvijetovi,što je upravo bio razlog takvog imena.
 
Kada si napravila blog?
Blog sam napravila 12.11.2015.
 
Prvi post na blogu?
 
Prvi post na blogu je bio :"Jedina prava elegancija je ona u glavi, ako imate to, sve ostalo izvire upravo iz toga" (Posjetite ga jednim klikom na naziv posta)
 
Koliko blogova pratiš a koliko tebe prate?
Pratim 130 blogova,dok mene prate 102.
 
Koji program koristiš za uređivanje slika?
 
Koristim Picmonkey I Fotor.Besplatni su I lagani za korištenje.
 
Koliko postova izbacuješ nedeljno?
Pa meni se nikad ne zna:)Tokom ove sedmica smo imali 3 posta,ali uglavnom 3,4 posta.
 
Post sa najviše pregleda?
To je definitivno Outfit post-collab sa Miljanom sa oko 200 pregleda.
 
Najgori objavljeni post?
Sigurno je My mini kitchen,koji je prava užas.To se dešava kada osoba,koja u životu jedva čaj napravi,želi da nekoga savjetuje oko kuhanja:)

Posljednji komentara,koji si dobila na blogu?









Posljednja osoba koja mi je komentarisala post je bila Ana sa bloga Ana Bundalo , I  zahvaljuem joj na tome:)

Koliko si često na blogu?
Sigurno sam dnevno preko dva sata,dok vikendom I do 5 sati.Ovo opsesija za koju nema lijeka:)

Koji je tvoj posljednji post?
Mislim da bi ovo pitanje trebalo izbaciti.Logično je:)

Koliko postova imaš ne blogu?
Sa ovim postom 42.

Četiri slavne blogerke,koje pratiš?
Zorana Jovanović,Jana Dačović...Možda ima još koja,ali ne znam da li je baš toliko popularna ...

Kako se zove tvoj 3,5,18 I 20 post?
Treći post je bio" Top list films of my life",peti post je bio "Winter wishlist",osamnaesti je bio "The future of blog",dok  jedvadeseti "DEBATA#1-Nargila I"Užitak" štetan po zdravlje ".

Čime slikaš za blog?

Nisam još nikada stavljala svoje fotke:)

Koga još nominuješ za ovaj TAG:

Nominujem:
-In my heart
-Miljana Easy Skillful
-Zarin kutak
-AnaBundalo
-Innisal
...I svakoga tko želi uraditi ovaj TAG.

Kako vam se čini ovaj TAG.Da li ga planirate odraditi?




 
 
 
 
 

Nema komentara: