ponedjeljak, 1. veljače 2016.

TMI TAG!

                                                               Zdravo svima!
       
 
         Kako ste?Evo I mene!.Preživjela sam prvi dan škole,i pokušati ću I ovu sedmicu pretvoriti u
         raspust,dok će nas  od iduće sedmice  početi "rešetati".Ovo je collab post sa Anom sa bloga Ana
         Bundalo,pa njen post možete pročitati OVDJE.Ovo je moj prvi tag ,I nadam se da će vam se
         dopasti.Pa da počnemo,jer je I ovaj tag kilometarski:


                                                                      Šta imaš na sebi?
                                                                         Pidžamu xd.
                       

                                                            Jesi li ikada bila zaljubljena?
                                                                               Ne.
                                                                    
                                                                     Užasan raskid?
                                                               Nisam nikad bila u vezi.
       
                                                                   Koliko si visoka ?
                                                                     172 ili 173 cm.
                
                                                                   Koliko si visoka ?
                                                                         53,5 kg.
                                          
                                                                 Imaš li tetovaže?
                                                              Nope..To mi je odvratno.

                                                                   Imaš li pirsinge?
           Samo probušene uši.Što se tiče pirsinga,nema stav kao kod tetovaže,i dopada mi se pirsing na
                                                  nosu,mada je još preprano za to.
                                                                             
                                                                         OTP?
                                               Jao,znam značenje,ali ne znam odgovor:)
       
 
                                                                    Omiljena serija?
             Pa već dugo vremena sam izliječena od serija,i ne namjeravam se zaraziti opet.Tako da
                                                       nemam  omiljenu seriju. 
                                  
                                                                  Omiljeni bend?
                                                                  One Direction
       
                                                             Nešto što ti  nedostaje?
                                                                   Pa ,neznam...
      
                                                               Najdraža pjesma ?
                                                        David Guetta - Titanium ft. Sia
                                                     
                                                               Horoskopski znak?
                                                                        Bik.
                                                  
                                                  Kvalitete koje tražiš u partneru?
          Gdje je mene našlo ovo pitanje?Meni to ne interesuje ,I prvo mi je to čista glupost za moje
                            godine,a I da me pitate ovo za 15 godina ,isto bih odgovorila.
         
                                                                  Najdraži citat?
                    
        
                                                               Najdraži glumac?
                                                          Mel Gipson,Tom Cruise...
        
                                                                 Najdraža boja?
                                                      Tamno-plava ,crna,i možda ljubičasta..
                              
 
                                                          Tiha ili glasna glazba?
                                                            Naravno,glasna:)
                      
                                              
                                                         Gdje ideš kada si tužna?
                                       Tražim neko skrovito mjesto,kako nitko ne bi primijetio.
        
                                                       Koliko ti treba da se istuširaš?
                                                      Oko pola sati ,a ponekad I vise.
        
                                    Koliko ti treba vremena da se spremiš ujutro?
                                                                    Pola sata.
        
                                                  Jesi li ikad bila u fizičkoj tučnjavi?
                                               Po čitav dan se tučem sa bratom Xd.
          
                                        Nešto što te privlači kod druge osobe
              Arogancija ,humor,ambicije,buntovnost,iskrenost..ovo su sve osobine koje I ja ima.
                                         Jednom riječju privlače me osobe slične meni.
            
                                          Nešto što te odbija od druge osobe?
                                                Mrzim ulizivanje I populizam.
 

                                      Razlog zašto si se priključila bloganju?

                  Željela sam razdjeliti svoja viđenja svijeta,mišljenje o društvima...

 

         
                                                           Tvoji strahovi?
                                         Jako volim sebe I najviše se bojim smrti.
          
                                          Posljednja stvar koja te rasplakala?
           Nepravda..šta ću kada sam čitav život zaokupila time,da sve u životu I što se ne tiče
                                                 mene,bude ravnopravno.
          
                                      Zadnji put kada si rekla da nekoga voliš?
                            Ja to nikada ne govorim,već to moja djela dokazuju.
                              
                               
                                           Značenje tvog imena na blogu?
                           Amelia znači ljepota ,a Ima I neki cvijet Amelia
                                        
                                      Zadnja knjiga koju si pročitala?
                          Pročitala sam roman Ruža,i svima ga preporučujem..
        
                                            Knjiga koju trenutno čitaš?
                                                  Ne čitam ništa...
          
                             Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
                                                  Ne sjećam se...
          
                               Zadnja osoba s kojom si pričala?
                                                       Mama.
          
                    Odnos između tebe i osobe kojoj si zadnjoj poslala poruku?
                                                Jako draga drugarica.
          
                                                 Najdraža hrana?
                            Janjeće pečenje,ha.Up,greška,svo meso..
 
              
 
                                      Mjesto koje želiš posijetiti?
                                                     New York.
 
                
                                        Zadnje mjesto gdje si bila?
                                                Shopping Centar.
          
                                           Imaš li simpatiju?
                Ne,nisam ja dijete od ljubavi,hah.Mene to ne interesuje.
 
                            Zadnji put kad si nekog poljubila?
                                 Poljubila sam mamu u obraz.
 
                            Zadnji put kad si bila optužena za nešto?
                                                   Pa,neznam.
 
                 
        
                                      Najdraži okus slatkiša?
                                   Jao,mislim da je mousse torta.
 
                                      Koje instrumente sviraš?
                   Svirala sam u 3.razredu gitaru,mada sam ja to već zaboravila.
                                      Najdraži komad nakita?
                                           Ne znam baš..
          
                                           Šta si trenirala?
                Uh,mislite ,šta nisam?Odbojku,košarku,gimnastiku,plivanje...
           
                           Zadnja pjesma ,koju si pjevala?
           Pjevala sam pjesmu koju sam izmislila sa drugaricom"Little Ball".Samo Zara I ja znamo.
          
                                           Šta sada slušaš?
                                          Sia-Elastic Heart.
          
                                        Najdraži youtuber?
                                          Marija Žeželj.
          
                                        Najdraži sladoled?
                                                King.
                          Tko bi sljedeći trebao odgovoriti na ova pitanja?
                                  Nominujem Zaru I Merimu.
 
 
          Jao,baš sam se umorila,haha.Kako vam se dopada tag?Komentarišite?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
          
 
 
 
 
 

 
 

 
         
          
       
       
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       
        
             

 

Nema komentara: