subota, 2. travnja 2016.

Balkan style

                                                                 Zdravo svima!

Ovih danas sam promijenila stil pisanja,I mnogo vise sam zadovoljna nego prije.Vi sami znate postove na mom blogu ,a oni za naš uzrast znaju biti sumorni,dok ja to ne preokrenem u ironiju,pa će sljedeći postovi  biti takvi.Danas  upoznajemo dušu Balkana.Pa krenimo:


U trgovini je totalna rasprodaja ,a kupci se kao lešinari otimaju oko odjeće.Vade iz korbi čitave grudve razbacanih pantalona,majica I onako se gegajući vuku ka kasi.Slučajno jedna
"gospodična "uzima jednu nogavicu,a druga gospođa drugu nogavicu pantalona I nastaje čitava scena.
"Ja sam uzela i to je moje"

"Bolan, skloni se da ti ne polomim sve zube"

"E vidjet ćeš kad te ja dohvatim.."

 
Jedna vuče jedan kraj druga drugi kraj pantalona.Nakon 5-10 minuta,svakoj fali  pola kose ,koja se nakostriješila do plafona,a zubi se klimaju.Napravile frizure na ugled Einsteina original,samo što njima fali preostalna stotina Einsteinovog mozga.Jedna ustaje jer se zabila u rafove sa stvarima vukući nogavicu pantalona,i onako šepajući, vuče nogu I odlazi psujući.Ova druga rasčupana kreće za njome ali joj ostale žene podilaze I govore:"Ma pusti jer,vidi je kakva je..Ma bolan bijesna,baš si joj dobro polomila noge."

U razredu ...

Učenici:"Dobar dan nastavnice"
-"Šta bolan dobar dan?Otvaraj te knjižurine ,jer nemoj da opet pobjesnim?Danas malo nastavnica odmara a vi otvorite knjige I čitajte lekciju I prepišite definicije.Šta pričaš?Vidiš da imam bitnog posla???....Je li nisi uradio ni jedan zadatak?(Djeca šute)Jel boli te briga?E sad ćeš I sniženo vladanje!"
"Hahaha"(djeca se smiju).
"Je li se to smijete?E vidi ti ONO što se smijulji,ma pogledaj..Kakav ste svi razred?Sad će te vi vidjet!(pita nekoga)"
"Šta je polinom?
-Učenik:Neznam.
"E sada ćeš dobit jedan!A jel što se ti smiješ?Šta je ?Šta se izmotavaš?E vidi ti molim te ono što izgirava!"



Na ulici...
Hodaju ulicom dvije djevojke sa otprilike 15,16 godina.Jedna ima izrastak do ramena,dok je druga po uzora na prvu ofarbana u boju kukuruza sa izrastkom do ušiju.Nabijaju se na štikle,oko 15 centimetara,dok prva kaže:
"Jao zaboravile smo da moramo otići da pijacu da kupimo bijelog,luka,sira I suhog mesa."
"Jao požuri!"
Kiša počinje padati.Kapi kiše pomiješane za slojevima oko 2 centimetra pudera im se sežu do brade,i krivudaju.Kada bi ušle u bazen,napravile bi čokolino.

"Jao uništene su mi vještačke trepavice"
"Ma bona seko kupim ti nove trepavce čim stignemo na pijacu.E sad će tebe seka malo dotjerat.."




Sestra:"Koju ćeš seko?"
-"E vidi ovaj nokat "vještaćki".Uh valja 3 cm šljokica,a deder malo I tigraste nađi!Morel oprostite tigrasti nokti?"
"Joj seko falje mi kake heljanke."
 
"Uhuhu,seko ja bih ovde zebraste."
Sestra:"A nemoj bona,pitaj za tigraste,i ne zaboravi tražit koju majicu kao markiranu bona.!"
"Ih,ova je super,samo da ova slova blješte .Ima li kakva sa šljokicama?"
Nadam se da vam se dopao moj post.Komentarišite.Koji je simbol za prepoznavanje seljanki u vašem gradu,i opišite dušu Balkana!
 
 
 


                               



 

Nema komentara: