petak, 1. travnja 2016.

Really me#1 +pobjednik giveaway-a!

Hey,ljudi! Darivanje će biti poništeno I odlazim sa bloga.Stvari su takve da je
 

...
1.april!
Aprilili!
 
Kao  da bih ja napustila ovaj blog?Ma dok ne doktoriram ne napuštam ovaj blog,a koji sam tupson ,vidjet ćemo kad će se to desiti!
 
 
Znate, mene kao osobu  u mom razredu nisu upoznali 8 godina,pa rekoh da ne kažete  za osam godina  da ste " intelektualca" kao ja,tek upoznali.I to kakvog "intelektualca".Pa krenimo za skidanjem maske:
Možda se ja ovdje činim kao fina blogerica,mirna,dobra ali,ljudi moji,nisam ja za toga.Nisam ja ni za da mi napišete u komentarima:"Odličan post",jer nije to za mene,već recite :"Lupežu jedan,razvaljuješ",jer to je ono što meni treba,ako je to iskreno.Evo nekih od mojih   "provala":

1.Svi me zezaju kako se smijem:"Hihihi,huhuhu,hahaha,hehehe",čak sam se davila jednom sa kiselom radi toga.Ja na času zamezila,jedem,pijem,I da se popijem kiselu vodu ,podigla ja flašu,a neko izvalio nešto u razredu(kao da sam ikada čula nešto drugačije),I ja  pijem I :"huhahau",pa kad sam dobila gušenje,a drugarica me udara po leđima,a ja hoću da eksplodiram,istog trena se kikoćem ,drugog mi suze se slivaju niz obraze zbog smijeha I radi gušenja.
 
2.Uđem u taxi,a izlazim poslije 20 metara.Do ispred zgrade ću se zakačiti sa svakog budalom.
Kada sam se vozila I taksista nije prešao ni 10-20 metara,I on je nešto opsovao u vožnji,a ja:"Molim vas nemojte se tako izražavati u mom prisustvu".Bez moje zadnje nije uspio ni toliko prostak izaći na kraj.Dobro dokazi da sam totalna budala nam ne trebaju.
 
3.Nimalo nisam ozbiljna I ponašam se kao neka dvogodišnjakinja,dok jednog  sam trena  popila svu pamet svijeta.
Tako ja ,od lutkica Barbie do sudnice.I sami ste primjetili da u svojim postovima stalno pričam o nastavničkoj nepravdi,I stalno se borim za to,pa vam je ovo sudnica jasno.
Tko bi se igrao?
 
A ovoga?
 
4.Narcisoidna sam I luda sam za sobom.
Nisam ja kriva,što sam svakom svojom ćelijom opsjednuta.Nije grijeh voljeti ,I ti to kakvu ljubav.Moram si kupiti prstenje,jer jedan će na lijevu,a drugi na desnu ruku.
 
5.Bojim se vaših reakcija na ovo,tako da ako sam totalno otkačena,recite da se ne blamiram a ne kao na onom izbrisanom postu o nastavnicima jedna komentar,a na drugom 41 komentar.
 
Ne znam možda bih trebala izbrisati giveaway,šta znate,možda je ovo bila glupa ideja.U neizvjesnosti sam pošto je Aprilili!
 
 
Žao mi je što ovako svake minute zezam,ali do godine će biti još gore,ne sumnjajte u to:)
Čestitam 1.april!
 
Bye!Ma kakav bye...ček giveaway...

 
 

 
Ovo je ozbiljno,ovdje nema aprililija,već je pobjednica;
 
Hana Memović!
 
Čestitat!Putem gmail-a ćemo se dogovoriti o isporuci.
 
 
Nažalost..Bye!

Nema komentara: